MY MENU

สมัครงาน

สมัครงาน

หัวข้อ
Service Manager
ผู้เขียน
ผู้ดูแลระบบ
วันที่สร้าง
26/06/2018
สิ่งที่แนบมา0
ดู
31
เนื้อหา
รายละเอียดของงาน
1.Interface for all service activities towards the customer
2.Customer visits for technical /sales discussion in order to support customer technically
3.Present service portfolio, promote sale of service in all region; especially PM Pack & upgrade of
   equipement
4.Technical support for Customers
5.Follow up customer inquiries and open issues
6.Support handling of parts & service orders
7.Coordination and cooperation with sales and project manager for new equipment projects
8.Manager team of service engineers and technicians to align with company's direction
9.Maintain installed bases and customer contacts


คุณสมบัติผู้สมัคร
- Technical education (Electrics, Electrics, Mechanical engineering, etc.) Master or Bachelor degree
- High proficiency of English (speaking and writing)
- Work experience in medical equipment industy is an advantage
- Experience in technical service / maintenance management / project management
- Experience working in multinational organization
- Abilities for Team work, International cooperation, Open for challenges, Active business driver, Exp
  eriences to work in international operating companies, Stress resistance

ติดต่อ
คุณแสงรัชนี บุญแสน
บริษัท ที อี คิว จํากัด
อาคารประสาน บูรณะพันธุ์ เลขที 1654 ถนนกรุงเทพ- นนทบุรี แขวงวงศ์สว่าง เขตบางซื่อ 
กรุงเทพมหานคร 10800
โทร : 02-910-9595
แฟกซ์ : 02-910-9599
Email : hr@teq.co.th

แก้ไขข้อคิดเห็น

ป้อนรหัสผ่านของคุณเพื่อแก้ไขโพสต์

ลบความคิดเห็นลบโพสต์

ป้อนรหัสผ่านเพื่อลบโพสต์